Sabtu, 15 Januari 2011

MANUSIA KAHWINI HAIWAN



Macam nie punya orang pun ada. Dah takde yang nak dikahwini ke zaman sekarang ni. Tengah belum reda kes kahwin sesama jantina, timbul plak kes begini. Mujur betul tak berlaku kat malaysia. Memang nak kiamat la dunia sekarang. Terlalu sayangkan binatang sampai nak kahwin. Siap gi register plak tu. 


Ni lelaki mana ntah yang kemaruk. Seorang pemuda berasal dari Toowoomba, Queensland Australia ingin mengabadikan hubungan dengan sahabatnya dalam sebuah ikatan perkahwinan. Namun, sahabatnya itu bukanlah seorang wanita, melainkan anjing labrador berumur lima tahun, bernama Honey.




Jangan terkejut ye. Sebenarnya perkara ni ada di tempat kita cuma taklah sampai menikah. Just main je. Perilaku begini telah berlaku sejak zaman kuno. Betulkan, kita penah terdengar di dada akhbar. Siap kena tangkap tu...malu tu belakang kira tetapi dosa memang tak tertanggung. Ada yang main dengan kambing, lembu pun ada. Kalau dengan anjing tu maybe yang kaum halal menyentuh je buat tapi tak dilaporkan.



Di Negara kita, hukuman yang boleh di sabitkan adalah di bawah jenayah seks di luar tabii. Bagi kesalahan mengikut Seksyen 377 Kanun keseksaan ini, iaitu persetubuhan luar tabii dengan haiwan, hukumannya ialah penjara sehingga 20 tahun dan denda atau sebatan.Ni hukuman dunia.
Bawa bertaubat la penggemar seks sebegini...ada balasan menunggumu kelak!

Tiada ulasan:

Follow me !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...