Selasa, 11 Januari 2011

FACEBOOK BAKAL DI TUTUP ?

Alahai..betul ke laman sosial paling terkenal didunia ni bakal ditutup? Bagaimana la agaknya keputusan ini boleh dibuat setelah berbillion dolar US telah berjaya di kaut. Macam tak percaya je tetapi itu la pengumuman terbaru pengasas FB, Mark Zukerberg. Berikut petikan beliau:
“I personally don’t think it’s a big deal,” he said in a private phone interview. “And to be honest, I think it’s for the better. Without Facebook, people will have to go outside and make real friends. That’s always a good thing.” 
Adoi..sejak bila plak dia leh berfikir begitu disaat namanya telah meletup dan sedang di filem kan. Bagus gak sebenarnya. Apa guna pada nama mahupun wang ringgit kalau kepala jadi serabut. Terlalu banyak saham-saham dosa peminat FB telah lakukan tanpa disedari. Memang aku sendiri juga memiliki akaun FB ni hehe tetapi tak lah sampai main poker atau tilik nasib. Malah ramai puak2 kita yang mendedahkan aurat dalam photo yg di share. Uish...dosa kering tu.
Walaupun begitu, ada juga kebaikan yg hanya segelintir saja dapat manfaat dari laman ini. Ada rakan kita mengunakannya untuk mempromosikan produk secara online, juga transit post untuk blogger. Apa2 pun kita tunggu dan lihat betul kah agenda zionis ini benar2 ditutup 15 mac 2011 nanti

Tiada ulasan:

Follow me !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...