Sabtu, 20 November 2010

APA AKAN BERLAKU BILA SUAMI ISTERI BERJAUHAN

bunyi macam ngeri tapi kebanyak kita sedang mengalaminy.suami duk johor,bini lak terperuk kt sabah..macam-macam lokasi yang memisahkan pasangan walaupun sementara tapi cukup seksa ooii..
bagi yang memang suka hidup bujang maybe hal sebegini jadi bonus tapi kalu hari2 dah duk teringat,tengok cina tua pun ghairah tu pun da kira parah haha.makan plak nasi bungkus,sesorang tak larat gak nak telan..Tapi,nasi ngan budu saje pun lalu kalu bini kita yang idangkan.Nak buek camana? kenkangan hidup sepeti penempatan kerjaya byk memisahkan si kecil dengan bapa nya..memisahkan isteri dari perhatian suami.kata pepatah jauh dimata dekat dihati kan..ada betul ke?jauh dimata seksa ku tanggung adalah ihik.
Dugaan sebegini mintak2 la korang jauhkan.selain soal hati..budget pun you all kena amik kira gak..yelah untuk melepaskan rindu bukan free di zaman najib yang mencabar nih!!
Kita kena sabar..setiap penantian ada hikmahnya.wait and see.everything u do it will be success.kena cari solution yang terbaik.baru yang jauh di dekatkan..yang dekat di rapatkan...Hidup biar sedappppppppp

1 ulasan:

sweetheart berkata...

uish betul2 seksa jiwa raga cinta jarak jauh ni..dek kerjaya kita masih boleh teruskan hubungan demi menggapai redha ilahi..tapi ada jugak bestnyer cinta jarak jauh ni, bila time jumpe dengan rindu membuak2..makin hangat perhubungan kita..apa yg penting niat kerana yg maha esa..bukan hanya mengejar dunia semata2 namun kebahagiaan akhirat yg kita damba

Follow me !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...